Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΤΟΥΣ 2009

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009, στις 6:30 μ.μ., στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία στην πλατεία Συντάγματος, Αθήνα, κόψαμε την Πρωτοχρονιάτικη πίττα του Συλλόγου μας. Στην συνέχεια έγινε εκλογοαπολογιστική συνέλευση με θέματα: 1. Διοικητικός, οικονομικός απολογισμός και απαλλαγή απερχόμενου Δ.Σ. 2. Εκλογή τριμελούς εφορευτικής επιτροπής. 3. Εκλογές για ανάδειξη νέου Δ.Σ. Ακολούθησε δεξίωση με φαγητό, χυμούς ή καφέ και ζωντανή μουσική για διασκέδαση και χορό.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΩΤΗ ΗΡΩΑ ΚΩΣΤΑ ΠΕΡΡΙΚΟΥ

Η Προτομή ανακατασκευάστηκε και τοποθετήθηκε από τον γλύπτη Μιχαήλ Κάσση την 6/2/2009 με την ευγενική χορηγία του Χιώτη Εκδότη του περιοδικού "ΝΕΜΕΣΙΣ" κ. ΓΕΩΓΙΟΥ Ν. ΜΠΑΧΑ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009 ο Σύλλογός μας, τίμησε τον Καλλιμασιώτη ήρωα αεροπόρο Κώστα Περρίκο με την καθιερωμένη επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων στην προτομή του, στην συμβολή των οδών Γλάδστωνος και Πατησίων στην Αθήνα (πλατεία Ομονοίας). Ακολούθησε στις 12:00 σε αίθουσα του ξενοδοχείου Τιτάνια στην Αθήνα (Πανεπιστημίου 52) εκδήλωση με χαιρετισμούς εκπροσώπων φορέων, ομιλίες από τους διακεκριμένους Καλλιμασιώτες Μελαχρινούδη Δημήτρη και Ιωάννη Κολλιάρο, για την ζωή και την προσφορά του Κώστα Περρίκου, με προβολή ντοκουμέντων. Τέλος ο Σύλλογός μας προσέφερε κέρασμα σε όλους τους παρευρισκόμενους.
Την εκδήλωση στήριξαν ο Δήμος Χίου, ο Δήμος Ιωνίας, το Λιμενικό Ταμείο Χίου, ο κ. Αθανάσιος Βαρίνος, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά. Επίσης πρέπει να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας στην Ομοσπονδία Χιακών Σωματίων Αττικής και στον πρόεδρο της κ. Αργύρη Κοκκινάκη για την στήριξη της εκδήλωσης. Δεν μπορώ όμως να μην αναφερθώ στην τριμελή επιτροπή που αποτελείται από τους κυρίους Μιχάλη Καριάμη, Στέλιο Μιχαλάκη και Αιμιλιανό Ευαγγελινό, που ασχολήθηκαν με πολύ κόπο από το τέλος του καλοκαιριού 2008 μέχρι και την ημέρα της εκδήλωσης για την επιτυχή διοργάνωση της. Τέλος, πρέπει να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα ένα θαυμάσιο άνθρωπο που γνωρίσαμε κατα την διάρκεια των επαφών μας για την πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης και δεν είναι άλλος από τον κ. Γεώργιο Ν. Μπαχά, Δημοσιγράφο, Χιώτη Εκδότη του περιοδικού "ΝΕΜΕΣΙΣ" που βοήθησε να ξαναστηθεί το μνημείο του ήρωα Κώστα Περρίκου που είχε καταστραφεί τον Δεκέμβριο 2008.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
Κυριακή 29 Μαρτίου 2009 και ώρα 13:00 στην αίθουσα «ΟΡΦΕΑΣ» (Πατριάρχου Γρηγορίου 69 –Καλλιθέα, σταθμό Ηλεκτρικού) πραγματοποιήσαμε τον χορό μας σε μία όμορφη αίθουσα με νησιώτικο πρόγραμμα.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΜΥΚΗΝΕΣ - ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΑΡΓΟΥΣ
Κυριακή 17 Μαΐου 2009 Μονοήμερη εκδρομή Μυκήνες – Κεφαλάρι Άργους.Αναχώρηση 8:00 από Ομόνοια (Χόντος) και 8:30 από Πειραιά για ΙΣΘΜΟ στάση και συνεχίσαμε για τις «πολύχρυσες» ΜΥΚΗΝΕΣ που περιβάλλονται από το μαγικό πέπλο του μύθου των Ατρειδών. Επίσκεψη στην Ακρόπολη και τον τάφο του Αγαμέμνονα. Εν συνέχεια πήγαμε στο Κεφαλάρι Άργους για φαγητό σε τοπική ταβέρνα δίπλα στα τρεχούμενα νερά και καφεδάκι στο Ναύπλιο.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΕΚΑΗΜΕΡΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ 6/07/2009 – 15/07/2009
ΠΑΡΙΣΙ- ΕΛΒΕΤΙΑ-ΜΕΛΑΝΑΣ ΔΡΥΜΟΣ( NΟΡΜΑΝΔΙΑ )ΓΕΝΕΥΗ – ΠΑΡΙΣΙ- - ΕURODISNEY - ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ – BAΣΙΛΕΙΑ -ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΡΗΝΟΥ ΖΥΡΙΧΗ – ΛΟΥΚΕΡΝΗ – ΜΙΛΑΝΟ

Πρόγραμμα Εκδρομής
1η ΗΜΕΡΑ: ΑΘΗΝΑ – ΠΑΤΡΑ ( ΠΛΟΙΟ)
Συγκέντρωση το πρωί (09:00) στην Ομόνοια και αναχώρηση για το λιμάνι της Πάτρας με ενδιάμεση στάση. Τακτοποίηση στο πλοίο και απόπλους για ΑΓΚΩΝΑ. Διανυκτέρευση εν πλω.
2η ΗΜΕΡΑ: ΑΓΚΩΝΑ – ΓΕΝΕΥΗ
Άφιξη στο λιμάνι της Αγκώνας και άμεση αναχώρηση για ΓΕΝΕΥΗ. Η διαδρομή μας από την κεντρική και Βόρεια Ιταλία, διασχίζοντας τις εύφορες πεδιάδες της Αιμίλια Ρομάνια, με ενδιάμεσες στάσεις στη διαδρομή, μέσω του τούνελ MONT BLANC, περάσαμε στην Ελβετία και φθάσαμε στην πόλη της ΓΕΝΕΥΗΣ για δείπνο και διανυκτέρευση.

3η ΗΜΕΡΑ: ΓΕΝΕΥΗ – ΠΑΡΙΣΙ
Μετά το πρωινό, είχαμε μια σύντομη περιήγηση στην πόλη της διπλωματίας(ΓΕΝΕΥΗ), με το Μέγαρο των Ηνωμένων, το μνημείο της μεταρρύθμισης και τον καθεδρικό ναό ΣΑΝ ΠΙΕΡ. Αποχαιρετήσαμε την πόλη και τη λίμνη ΛΕΜΑΝ με αναμνηστικές φωτογραφίες με φόντο τα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ και ξεκινάμε για ΠΑΡΙΣΙ. Φωτισμένη ήδη η Γαλλική πρωτεύουσα μόλις φτάσαμε το βράδυ και η πρώτη εικόνα είναι εντυπωσιακή. Δείπνο και διανυκτέρευση.

4η ΗΜΕΡΑ: ΠΑΡΙΣΙ – ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΟΥΒΡΟΥ – ΒΕΡΣΑΛΙΕΣ

Γνωριμία με το ιστορικό και μοντέρνο ΠΑΡΙΣΙ. Η σημερινή περιήγηση- ξενάγηση περιλαμβάνει, την ΟΠΕΡΑ, την ΑΨΙΔΑ του ΘΡΙΑΜΒΟΥ, το ΤΡΟΚΑΝΤΕΡΟ, τον ΠΥΡΓΟ του ΑΪΦΕΛ, το ΜΕΓΑΡΟ των ΑΠΟΜΑΧΩΝ, το ΚΑΡΤΙΕ ΛΑΤΕΝ, την ΣΟΡΒΟΝΗ, την ΠΑΝΑΓΙΑ των ΠΑΡΙΣΙΩΝ, το ΠΑΝΘΕΟΝ, το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ, την ΒΑΣΤΙΛΛΗ, τα ΜΕΓΑΛΑ ΒΟΥΛΕΒΑΡΤΑ και τέλος το ΜΟΥΣΕΙΟ του ΛΟΥΒΡΟΥ (εσωτερική επίσκεψη). Λίγο αργότερα, είκοσι χιλιόμετρα ΝΔ της Γαλλικής πρωτεύουσας θα επισκεφτούμε τα ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΒΕΡΣΑΛΛΙΩΝ γνωρίσαμε τα κυριότερα διαμερίσματα και τους πανέμορφους κήπους. Επιστροφή στο ΠΑΡΙΣΙ, ακολούθησε χρόνος ελεύθερος, στην πάντα ενδιαφέρουσα και αξιόλογη αγορά της Γαλλικής πρωτεύουσας. Δείπνο και προτείνουμε επίσκεψη στον λόφο της ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ με τη βασιλική ΣΑΚΡ ΚΕΡ το βράδυ αρκετοί απο τους εκδρομείς διασκέδασαν στο φημισμένο παρισινό καμπαρέ MOULIN ROUGE.

5η ΗΜΕΡΑ: ΠΑΡΙΣΙ – ΝΟΡΜΑΝΔΙΑ

Πρωινό και ξεκινήσαμε μια πολύ όμορφη εκδρομή στις γραφικές ακτές της Νορμανδίας. Επισκεφθήκαμε τις παραθαλάσσιες πόλεις και παραθεριστικά κέντρα της Βόρειας Γαλλίας, DEAUVILLE, TROUVILLE και HONFLEUR. Απολαύσαμε το φαινόμενο της παλίρροιας και είχαμε χρόνο για περιπάτους και γεύμα. Επιστροφή στο ξενοδοχείο μας στο Παρίσι. Δείπνο και διανυκτέρευση.

6η ΗΜΕΡΑ: ΠΑΡΙΣΙ – EURODISNEY

Πρωινό και αναχώρηση για το μαγικό κόσμο της ΓΟΥΟΛΤ ΝΤΙΣΝΕΥ. Τριάντα δύο μόνο χιλιόμετρα ανατολικά της Παρισινής πρωτεύουσας, απλώνεται η DISNEYLAND να μας περιμένει και να μας χαρίσει πολλές συγκινήσεις. Ταξιδέψαμε στον κόσμο των παραμυθιών, με το τραινάκι των πειρατών, περάσαμε από το μικρόκοσμο και με πολλά άλλα, μέχρι αργά το απόγευμα που επιστρέψαμε στο ΠΑΡΙΣΙ. Μετά το δείπνο ακολουθείσε προαιρετική μίνι κρουαζιέρα στο ΣΗΚΟΥΑΝΑ με τα γραφικά ΜΠΑΤΩ, κλείνοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο την επίσκεψή μας στο ΠΑΡΙΣΙ.

7η ΗΜΕΡΑ: ΠΑΡΙΣΙ-ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ- ΒΑΣΙΛΕΙΑ

Η Έδρα του Συμβουλίου της Ευρώπης, το ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ, ήταν ο επόμενος σταθμός μας. Η πλατεία Κλέμπερ, ο καθεδρικός ναός χτισμένος από κόκκινο ψαμμόλιθο, αλλά και το κτίριο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ήταν τα πιο σημαντικά αξιοθέατα της πόλης. Συνεχίζοντας την διαδρομή μας προς την ΕΛΒΕΤΙΑ, διανυκτερεύσαμε στη ΒΑΣΙΛΕΙΑ, μια πόλη που είναι το σημαντικότερο εμπορικό λιμάνι της ΕΛΒΕΤΙΑΣ, χτισμένη πάνω στις όχθες του Ρήνου και έχει προσελκύσει πολλές βιομηχανίες. Ο Καθεδρικός Ναός, το Μουσείο Καλών Τεχνών, το Μέγαρο του Κίσσγκαρντεν και ο Πύργος της Τράπεζας των Διεθνών Διακανονισμών, τονίζουν τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της πόλης. Δείπνο, διανυκτέρευση.

8η ΗΜΕΡΑ:ΒΑΣΙΛΕΙΑ - ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΡΗΝΟΥ – ΖΥΡΙΧΗ - ΛΟΥΚΕΡΝΗ - ΜΙΛΑΝΟ

Συνεχίζοντας τη διαδρομή μας στην περιοχή των Γερμανοελβετικών συνόρων, μέσα από μια αδιάκοπη διαδοχή λόφων προβάλουν αντικριστά οι ορεινοί όγκοι του ΜΕΛΑΝΑ ΔΡΥΜΟΥ και του ΓΙΟΥΡΑ, ανάμεσα στους οποίους περνά το μεγάλο ποτάμι. Το δρομολόγιό μας ανεβαίνει πάλι στην κοιλάδα του Ρήνου και μας οδηγεί στους περίφημους καταρράκτες στο ΣΑΦΧΑΟΥΖΕΝ. Λίγο αργότερα στη ΖΥΡΙΧΗ, τη μεγαλύτερη Ελβετική πόλη είχαμε λίγο χρόνο να περπατήσουμε στη Μπανχοφστράσσε και να φτάσουμε μέχρι την παραλία της όμορφης λίμνης. Στην πόλη της Λουκέρνης φθάνουμε αργότερα για τον απογευματινό καφέ πλάι στην όμορφη λίμνη με τη ξύλινη γέφυρα. Η μαγεία των Ελβετικών τοπίων θα συνεχίστηκε στη διαδρομή μας προς το Λουγκάνο. Το τούνελ του Αγ. Γοτθάρδου (μήκους 17 χλμ) ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία. Αργά το απόγευμα αφού προσπεράσαμε την πόλη του ΛΟΥΓΚΑΝΟ καταλήξαμε στο ΜΙΛΑΝΟΥ όπου επισκευτήκε την κεντρική πλατεία, την πανέμορφη εκκλησία και την scala του Μιλάνο. Δείπνο και διανυκτέρευση.

9η ΗΜΕΡΑ: ΜΙΛΑΝΟ-ΑΓΚΩΝΑ

Αφήνουμε την πόλη των «ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ» το πρωί και μέσω ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ φθάνουμε το απόγευμα στο λιμάνι της ΑΓΚΩΝΑ. Επιβίβαση στο πλοίο και απόπλους για ΠΑΤΡΑ. Διανυκτέρευση εν πλω.

Ήταν ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή όταν επισκευτήκαμε εκτός προγράμματος το Ελληνικό Στρατιωτικό Κοιμητήριο στο Ριτσιόνε του ΡΙΜΙΝΙ ΙΤΑΛΙΑΣ, όπου μεταξύ των πεσόντων στη μάχη του ΡΙΜΙΝΙ κατά το Β' παγκόσμιο πόλεμο ήταν και ο συγχωριανός μας ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΡΑΚΗΣ

10η ΗΜΕΡΑ:ΠΑΤΡΑ-ΑΘΗΝΑΆφιξη αργά το μεσημέρι στο λιμάνι της ΠΑΤΡΑΣ και αναχώρηση για ΑΘΗΝΑ, όπου φθάσαμε τρείς περίπου ώρες αργότερα.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΡΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΙΩΤΙΑ
13-14-15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2009 Τριήμερη εκδρομή ΒΟΙΩΤΙΑ
1η ΗΜΕΡΑ: ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ( 4 μ.μ. ) – ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΣΤΑΣΗ, ΑΡΑΧΩΒΑ – ΔΕΛΦΟΙ , παραμονή , επίσκεψη, διαν/ση.
2η ΗΜΕΡΑ: ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΙΤΕΑ – ΓΑΛΑΞΙΔΙ – ΝΑΥΠΑΚΤΟ – παραμονή, γεύμα – επιστροφή το απόγευμα στους ΔΕΛΦΟΥΣ, διαν/ση.
3η ΗΜΕΡΑ: ΠΡΩΙΝΟ, ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΑΡΑΧΩΒΑ, περίπατοι, γεύμα, ΜΟΝΗ ΟΣΙΟΥ ΛΟΥΚΑ επίσκεψη και αναχώρηση για ΑΘΗΝΑ.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΣΥΡΑΚΗ "ΚΛΕΜΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ"
Πέμπτη 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009

Στην αίθουσα «Διονύσιος Σολομός», Αιόλου 61 Αθήνα και ώρα 7μ.μ. έγινε η παρουσίαση του βιβλίου της Ελένης Συράκη «ΚΛΕΜΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ» η υπόθεση του οποίου διαδραματίζεται στην Καλλιμασιά. Το βιβλίο παρουσίασαν: Γεώργιος Πνευματίκας Προϊστάμενος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας, Φιλιώ Κοτζαμπασάκη Φιλόλογος, Μαρία Λυμπούση Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
Πέμπτη 17 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Στη μουσική σκηνή «Ιερά Οδός» διασκεδάσαμε με τους Δημήτρη Μητροπάνο – Πέγκυ Ζήνα.